دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

دانلود رمان گلبرگ نسخه کامل پي دي اف، اندرويد، آيفون، جاوا

موضوع رمان: عاشقانه، اجتماعي
نويسنده رمان: شايسته نظري
تعداد صفحات: 296

 

خلاصه رمان: قصه‌ي ما داستان زندگي دختري دلسوز و فداکار که با وجود سن کمش به خاطر خانوادش مجبور به کار بيرون از خونه در شيفت شب ميشه که در اين راه خطرات و مشکلات تلخي و گاهي مسائل شيريني براش به وجود مياد.


قسمتي از متن رمان گلبرگ

معلق بود هر کاري ميکرد چشمان برزخي اريان از مقابل ديدگانش پاک نميشد از طرفي هم اعصباني بود علي رضا هم برايش مسئله شده بود تا به حال چنين کاري نکرده بود او به خوبي ميدانست که گلبرگ آدم اين گونه موضوعات نبوده و نيست … درست که بعد از آن دادو بيداد کرده بود و برايش خط و نشان کشيده بود اما باز هم سبک نشده بود … تمام حواسش در گرو آن نگاه دريايي بود که ديگر آرام نبود بلکه طوفاني بود … دستش را به زير چانه اش زد نگاهش را بر روي ميز کوچکش چرخاند که با انواع غذاها رنگينش کرده بود

خودش را با اشپزي سرگرم کرده بود تا امروز را فراموش کند … کاش کسي زنگ خانه اش را ميزد ومهمانش ميشد … دلش هواي مهمان بازي هاي کودکانه اش را کرده بود … همان ها که داخل ظروف رنگارنگ پلاستيکي شکلات ميگذاشت و منتظر ميشد تا مادرش مهمانش شود … الو سلام دختره … سلام خوبي … ممنون … يادي از ما کردي رو تو برم … نه که تو همش به يادمي . من دلم همش پيش تو عروسک بله مي دونم..حالا کجايي ؟؟؟  بيرونيم _بيرونين …با کي هستي مگه ؟؟؟

با ياسم … سلام منو بهش برسون … شام خوردين ؟؟؟ ياسي هم بهت سلام مي رسونه … نه بياين اينجا … ماکاروني درست کردم با سالاد ذرت … اي خدا چند نفر همچين ابجي خانومي دارن … زبون نريز مياي ؟؟؟ تو راهيم عروسک … ياسمين : مرسي گلبرگ جون خيلي خوشمزه بود .. نوش جان عزيزم سامان دستي بر شکمش کشيد واي گلبرگ عالي بود … نوش جان … سامان حواست به شکمت هست … اخ گفتيمعضلي شده . به فکر باش … پاشو يه چايي بده ضعيفه .. تو کار بزرگتر ها دخالت نکن

منبع : باغ استور

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11220939

https://independent.academia.edu/MelbaLuna707

http://edu.fudanedu.uk/user/harrisbains1/

http://fudanedu.uk/user/harrisbains1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/harrisbains1/

http://ict-edu.uk/user/harrisbains1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=1b2422a3-c37e-40c2-8349-fd20cbbfce13

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://baghstore.info/

http://entrance-exam.net/forum/members/harrisbains1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:HarrisBains1

https://www.pubpub.org/user/harris-bains

https://www.ottawaks.gov/profile/harrisbains1/profile

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://baghstore.info/

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 19:50

مناسب ترين پارتيشن اداري براي محيط هاي اداري مختلف

5q_fzf6.png

اين روزها استفاده از انواع پارتيشن، در اداره ها بسيار طرفدار پيدا کرده است و بسياري از کارفرمايان به منظور جداسازي محيط کارکنان و صرفه جويي در هزينه هاي خود از پارتيشن اداري استفاده مي کنند. با استفاده از پارتيشن مي توان از فضاي محيط استفاده ي بهتري کرد. پارتيشن ها نه تنها محيط را جداسازي و تقسيم بندي مي کنند بلکه در عين حال، به محيط جلوه و زيبايي خاصي مي بخشند.

در اين مقاله قصد داريم مناسب ترين پارتيشن اداري براي محيط هاي اداري را با هم بررسي کنيم.

پارتيشن ها به صورت متحرک و ثابت هستند. پارتيشن هاي ثابت همانطور که از اسم آنها مشخص است، قابل حرکت دادن نيستند و به وسيله پيچ و مهره بر روي زمين نصب مي شوند اما پارتيشن هاي متحرک را مي توان به دلخواه جابجا کرد و با توجه به دکوراسيون خود، آنها را در جايي مناسب قرار داد.

پارتيشن اداري از نظر ضخامت مي تواند تک جداره و يا دو جداره باشند. پارتيشن هاي تک جداره با ضخامت ? سانتي متر، حدود ?? درصد در مقابل سر و صدا عايق هستند و پارتيشن هاي اداري دو جداره با ضخامت ?? سانتي متر، مي توانند تا ?? درصد عايق صداي محيط باشند.

 

انواع پارتيشن اداري

?. پارتيشن شيشه اي

پارتيشن شيشه اي تقريبا يکي از پرکاربرد ترين پارتيشن هاي اداري محسوب مي شود و مي توان از انواع شيشه ي مات، ساده و رنگي براي اين پارتيشن ها استفاده کرد. اين پارتيشن ها به خاطر روشنايي زيادي که در محيط ايجاد مي کند، باعث صرفه جويي در مصرف برق مي شوند. و اگر از شيشه مرغوب و دوجداره استفاده شود، اين پارتيشن ها به راحتي از انتقال صدا جلوگيري خواهند کرد و گزينه مناسبي براي پارتيشن هاي اداري خواهند بود.

مزاياي پارتيشن اداري شيشه اي:

 پارتيشن هاي شيشه اي قابل انتقال به فضاي ديگري هستند و هنگام جا به جايي با حفظ بودجه شما به راحتي به فضاي ديگر منتقل مي شوند.

بر خلاف انواع ديگر پارتيشن هاي اداري ، شيشه ها را مي توان همانطور که مي خواهيد طراحي کرد.

 يکي از مزاياي بزرگ پارتيشن هاي شيشه اي توانايي آنها در استفاده بهينه از نور طبيعي است. هيچ کس نمي خواهد در يک محيط کسل کننده و تاريک کار کند و با استفاده از شيشه بيشتر ، مي توانيد فضاي کار خود را به مکاني روشن تر و پرانرژي تبديل کنيد.

?. پارتيشن آلومينيومي

پارتيشن هاي آلومينيومي از مقاوم ترين سازه هاي پارتيشن است، در اين پارتيشن از ترکيب آلومينيوم و شيشه استفاده مي شود و به خاطر استفاده از آلومينيوم، اين پارتيشن ها هزينه بالايي دارد. اين نوع از پارتيشن را بيشتر براي جداسازي فضاهاي اداري به کار مي برند.

?. پارتيشن چوبي

پارتيشن هاي چوبي نسبت به پارتيشن هاي ديگر، گران تر است اما با توجه به حس زيبايي و طبيعي بودني که به محيط مي دهند، طرفداران خودش را دارد. پارتيشن هاي چوبي براي محيط هايي که رطوبت زيادي دارند، گزينه ي مناسبي نيستند زيرا رطوبت، طول عمر پارتيشن ها را پايين مي آورد.

سيستم پارتيشن چوبي تنها به چوب محدود نمي‌شوند بلکه مي‌توان با لعاب شيشه اي ترکيب کرد تا حس شفاف تري به اتاق بدهد. اين سيستم ها براي محيط‌ هاي عايق صدا هم مناسب هستند.

?. پارتيشن ام دي اف

ام دي اف يکي از پرکاربردترين متريال براي ساخت انواع پارتيشن است. پارتيشن‌ ام دي اف قيمت مناسبي دارد و براي استفاده در محيط‌هاي اداري انتخاب مناسبي هستند، علاوه‌ براين در طرح‌ها و نقش هاي مختلف ساخته مي‌شوند و مي‌توانند سليقه اکثر افراد را پوشش دهند. مونتاژ کردن پارتيشن‌هاي از جنس ام دي اف به آساني انجام مي‌شود، عايق صوتي هستند و مانع از انتقال صدا مي شوند. اين پارتيشن ها مقاومت خوبي دارند و پوسيده و ساييده نمي‌شوند.

يکي از مهم‌ ترين موضوعات درمحيط‌‌ هاي اداري و کاري، ايمني آتش است و اينکه ساختمان شما مطابق با اصول جدي سازه اي باشد بسيار اهميت دارد، بنابراين بايد پارتيشن‌هاي اداري ضد آتش باشد چون مي‌توانند به محدود کردن آتش، شعله ها، دود و گازهاي سمي در يک مکان کمک کنند. پارتيشن‌هاي اداري ام دي اف مي‌توانند مقاومت حريق60 دقيقه اي را داشته باشند اگرچه در صورت داشتن عناصر لعابي يک يا دو لايه مقاومت آنها به 57 دقيقه مي رسد.

يک پارتيشن اداري خوب چه ويژگي هايي بايد داشته باشد

?. پارتيشن بايد مقاوم باشد.

?. پارتيشن خوب بايد عايق صدا باشد تا حريم شخصي ايجاد کند.

?. با کيفيت و در عين حال سبک باشد.

?. پارتيشن بايد با محلي که مورد استفاده قرار ميگيرد همخواني و تناسب داشته باشد.

مزيت هاي استفاده از پارتيشن اداري

محيط را سازماندهي و منظم مي کند.

اين سازه ها نسبت به ساخت ديوار، مقرون به صرفه تر هستند.

اين پارتيشن ها با توجه به انواع متريال به کار رفته در آن، محيط را زيبا تر و گرم تر ميکند.

جداسازي محيط و ايجاد فضاي خصوصي را به آساني انجام مي دهند.

به راحتي نصب مي شوند.

در پارتيشن هاي شيشه اي در مصرف برق و هزينه   بسيار صرفه جويي مي شود.

کدام پارتيشن از نظر قيمت مناسب تر است؟

عوامل مختلفي در قيمت نهايي تاثيرگذار است اما به طور کلي پارتيشن هاي تک جداره نسبت به ديگر پارتيشن ها ارزانتر است و قيمت نهايي پروژه را پايين تر مي آورد، اما چون اين پارتيشن ها از ورق ها و لايه هاي نازکي تشکيل شده است مانع از انتقال صدا نمي شود و همچنين نمي‌تواند عايق خوبي براي حرارت باشد.

کدام انواع پارتيشن اداري بهتر است؟

 اين مسئله کاملا به سليقه مربوط است و شما مي توانيد بر اساس سليقه و البته قيمت يکي را انتخاب کنيد. به قطعيت نمي توانيم يکي از اين متريال ها را برتر از ديگري بدانيم، پارتيشن اداري مدرن ميتواند از نوع شيشه اي و يا چوبي باشد. شما مي توانيد يک پارتيشن اداري مدرن از نوع شيشه انتخاب کنيد و يا از نوع چوبي.

 

سخن پاياني

اگر تنها يک فضاي باز براي کار داريد بدون پرداخت هزينه هاي گزاف براي بازسازي يک دفتر کار مي توانيد از پارتيشن هاي اداري استفاده کنيد، با اين‌کار مي توانيد دو فضاي کاري پر سر و صدا را به بخش هايي که نياز به حفظ حريم خصوصي دارند تبديل کنيد. براي اين کار مي توانيد به کارشناسان پرچين مراجعه کنيد. پرچين يکي از توليدکنندگان پارتيشن در ايران مي باشد که با کادري مجرب در حوزه نصب انواع پارتيشن اداري مدرن آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشد.

با سپاس از همراهي و توجه شما عزيزان.

منبع: تجارت آنلاين

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 151 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 20:47

اهميت انکرتکست ها در سئو و روش هاي برتر ساخت انکرتکست اگر متن را با لينک هاي داخلي و خارجي بنويسيد لنگر مي تواند تاثير مثبت يا منفي بر رتبه بندي سايت شما در موتورهاي جستجو داشته باشد.

در اين مقاله-توضيح اينکه لنگرگاه چيست-ما روش هاي صحيح نوشتن و درج متن پيوند را توضيح مي دهيم و خواهيم گفت که چه متني تاثير مثبتي بر روي کاربران دارد-و در چه صورت يک صفحه را توسط گوگل جريمه مي کند. ما همچنين تفاوت بين ايجاد لنگرها براي پيوندهاي داخلي و خارجي را بررسي خواهيم کرد. حتي برخي از دستورالعمل هاي گوگل در مورد ايجاد پيوند و نحوه نوشتن لنگر کمي متناقض است. اما به طور کلي پيشنهاد مي شود از افراط و تفريط در گنجاندن عبارت کليدي خودداري کنيد. از خريد بيش از حد لينک خودداري کنيد. پيوندهاي ورودي را بين صفحات سايت و موارد ديگر تقسيم کنيد که بيشتر توضيح خواهيم داد.  بک لينک دانشگاهي توصيه مي کنيم ابتدا روش هاي صحيح ساخت لينک را بخوانيد. لنگرگاه چيست؟ متن لنگر يا متن پيوند بخشي از پيوندي که بر روي ان کليک مي کند و توسط کاربران به عنوان پيوند ارجاع قابل مشاهده است و در بين برچسب ها قرار مي گيرد. مانند مثال زير: لنگر مي دهد توضيح مختصري به کاربران و موتورهاي جستجو در مورد صفحه شما را به ارگون لينک. پيوندي که به سايت خود اضافه مي کنيد مي تواند به صفحات ديگر سايت شما (که يک پيوند داخلي است) يا صفحات ساير وب سايت ها (اين يک پيوند خارجي است) اشاره کند. در هر دو مورد-با قرار دادن رمزگذاري مناسب در امتداد موضوع صفحه مقصد-به شما کمک مي کند خزنده هاي گوگل و کاربران درک بهتري از لينک ايجاد شده داشته باشند. انواع لنگرها انواع مختلفي از متن پيوند وجود دارد که مي توانيد هنگام ايجاد لينک از هر يک استفاده کنيد. ابتدا بايد اصطلاحات رايج در ارگو را درک کنيد. نام تجاري لنگر مي تواند از نام تجاري سايت شما ساخته شود. براي مثال ما از برندها و سايتهاي بهينه شده براي پيوند به صفحه اصلي سايت استفاده ميکنيم. کلمه از-همچنين مي توانيد از صفحه هدف به عنوان متن پيوند استفاده کنيد. مثلا, اگر ما به لينک به صفحه اصلي سايت از لنگر seobehine.ir ما از اين نوع استفاده مي کنيم. لنگرهاي عمومي-به عنوان مثال موارد پرکاربرد: ادامه مطلب here يا اينجا کليک کنيد تطبيق دقيق کلمات کليدي-از کلمات کليدي براي پيوند استفاده کنيد-به عنوان مثال: کلمه کليدي صفحه اصلي سايت ما-و سايت است. بنابراين در اين حالت متن پيوند بازديد کنندگان و سايت خواهد بود. انطباق با کلمه-استفاده از کلمات کليدي با متن اضافي-به عنوان مثال: بازديد کنندگان-خدمات سايت عنوان صفحه - استفاده از عنوان صفحه مقصد به عنوان لنگر اما بسياري از مديران سايت هنوز هم اشتباه در قرار دادن make نوشتن متن لينک بهينه سازي شده براي لينک هاي داخلي و خارجي و پي بي ان مي تواند تاثير زيادي بر روي بازديد کنندگان داشته باشد و مي تواند به روش هاي مختلفي انجام شود. متن پيوند بهينه شده در ساختمان پيوند داخلي مي تواند به موتورهاي جستجو در درک ساختار سايت کمک کند و بک لينک هاي دريافتي مي توانند به شما در افزايش رتبه سايت کمک کنند و به کاربران در درک موضوع صفحه لينکدين که مي خواهند کليک کنند کمک کنند. لنگر معني دار را انتخاب کنيد از استفاده از کلمات عمومي مانند "اينجا کليک کنيد " خودداري کنيد This" اين "read "اين را بخوانيد" more "ادامه مطلب" و غيره. اين کلمات به موتورهاي جستجو اطلاعات دقيقي در مورد صفحه لينک نمي دهند. از استفاده از متني که مربوط به محتواي صفحه هدف نيست خودداري کنيد. از استفاده از يک صفحه به عنوان لنگرگاه خودداري کنيد. اگرچه مشکلي ايجاد نمي کند-استفاده از انواع ديگر متن هاي لنگر ترجيح داده مي شود. متن پيوند کوتاه بنويسيد متن پيوند کوتاه بنويسيد-مختصر و بدون کلمات اضافي باشيد. لنگر انداختن با تعداد زيادي کلمه کلمه درک موتورهاي جستجو را دشوار مي کند. به نظر شما دليل اين امر چيست is <ر به= = "example.com" > لنگر چيست < < / > نمونه متن پيوند بد <ر به= = "example.com" > متن لنگر به عنوان يک لينک قابل کليک تعريف < / < > قالب پيوندها با متن معمولي متفاوت خواهد بود هميشه از رنگ و قلم متفاوت از متن اصلي براي لنگر استفاده کنيد. مثلا, ما با استفاده از رنگ قرمز براي نشان دادن DA لينک در صفحه. شما همچنين مي توانيد لينک هاي پررنگ و نمايش برجسته تر. علت برجسته سازي و نشان دادن لنگرهاي مختلف چيست what لنگرگاه و جريمه گوگل يکي از دلايلي که لنگرگاه در ارمو اهميت دارد اين است که لينک دهنده ها و لينک سازي يکي از مهمترين عوامل رتبه بندي سايت ها در گوگل هستند پيوندهايي که از يک وب سايت به وب سايت ديگر مي روند-توسط گوگل و ساير موتورهاي جستجو به عنوان يک راي مثبت و اعتماد به نفس مشاهده مي شوند. فراند ساختمان و دريافت لينک دهنده part بخش مهمي از بازديد کنندگان است.و سايت هاي خارجي. يکي از عواملي که در نحوه ايجاد پيوند بسيار مهم است-اين لنگر است. دليل اين امر اين است که لنگر انداختن يک لينک ورودي-به موتورهاي جستجو سرنخ هاي خوبي مي دهد که صفحه در مورد چه چيزي صحبت مي کند و چه عبارتي بايد در رتبه بندي نمايش داده شود. همچنين به اين دليل که بک لينک ها اعتبار يک صفحه را به صفحه ديگر منتقل مي کنند-بايد با متن پيوند مناسب درج شوند. اما همانطور که در مقالات قبلي اشاره کرديم building لينک سازي قوانين و اصول خاص خود را دارد و گوگل در صورت مشاهده پيوند غير طبيعي سايت را جريمه مي کند. وقتي گوگل متوجه مي شود که لينک ها به طور طبيعي ايجاد نمي شوند-مجازات هايي را براي هر دو لينک و لينک گيرنده اعمال مي کند يا لينک را کم ارزش و بي اعتبار مي داند. نکات زير را در پيوند سازي دنبال کنيد الگوريتمي که لنگر و پيوندها را بررسي مي کند-الگوريتم پنگوين است. اين به طور خاص بهينه سازي شده را هدف قرار مي دهد-معروف به پنگوen. براي اينکه توسط گوگل پنگو مجازات نشويد-نکات زير را دنبال کنيد: دريافت لينک از وب سايت هاي معتبر و غير اسپم. پيوندهاي بي کيفيت را به طور کلي فراموش کنيد. از استفاده بيش از حد از تطبيق کلمات کليدي مناسب براي لنگر خودداري کنيد. اما در عين حال short را کوتاه نگه داريد. استفاده از متن لينک هاي متنوع به عنوان مثال در حالت تطبيق کامل-سازگاري-ترکيب نام تجاري-ترکيبي از کلمات کليدي و کلمات ديگر. http://www.gilseo.ir/ بيشتر اوقات از مارک خود به عنوان لنگر استفاده کنيد

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 160 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 0:55

چه جور مادري داري؟ آيا او از آن دسته اي است که دوست دارد به رستوران برود، يا ترجيح مي دهد روز مادر را با لذت بردن از فضاي باز يا رفتن به سينما بگذراند؟
اين روز اوست، بنابراين براي جشن روز مادر برنامه ريزي کنيد تا کاري را که او مي خواهد انجام دهد. در اينجا يک ايده ديگر وجود دارد روز مادر را به مناسبتي عاري از کارهاي خانه براي مادر تبديل کنيد. اين روزي است که او جز براي لذت بردن نبايد انگشت خود را بلند کند.
هر برنامه اي که داريد، ارسال گل هاي رز روز مادر، روز را به خوبي آغاز مي کند!

يک مهماني برپا کنيد
يک مهماني در حياط خلوت در يک روز زيباي ماه دي، يک راه عالي براي احترام به مادرتان است. اين امر به ويژه در صورتي صادق است که چندين عضو خانواده بتوانند در آن شرکت کنند. غذاهاي مورد علاقه او را آماده کنيد و يک دسر غير قابل مقاومت سرو کنيد. عکس‌ها و ويديوها را با مهمانان به اشتراک بگذاريد تا از عشقي که او در طول سال‌ها نشان داده است قدرداني کنند.
به مادرتان يک گياه دوست داشتني به مناسبت اين روز هديه دهيد. در سيتي گل ، از بين گياهان روز مادر که مکمل خانه او هستند يا گياهاني را که بعداً مي تواند در باغش بکارد، انتخاب کنيد.

جشن هاي آنلاين
آيا مامان دور زندگي مي کند؟ به لطف اينترنت، هنوز هم مي توانيد روز را با هم به اشتراک بگذاريد! در مورد شرکت در يک کلاس آشپزي مشترک، يک سمينار گل آرايي يا شرکت در فعاليت هاي سرگرم کننده ديگري که مي توانيد آنلاين انجام دهيد، چطور؟ به جاي کلاس، شما همچنين مي توانيد همان غذا را بپزيد و "با هم" براي جشن گرفتن بنشينيد. اگر نمي خواهيد آشپزي کنيد، غذاهاي مورد علاقه خود را سفارش دهيد و با يک ليوان نوشيدني بنشينيد تا غذا بخوريد و گپ بزنيد
در مورد خريد سبد گل هديه روز مادر براي مادر که وقتي شما در حال زوم کردن هستيد آن را باز کند چطور؟ شما هنوز هم مي توانيد شادي را در چهره او ببينيد حتي اگر شخصاً آنجا نباشيد.

ارسال و خريد گل براي روز مادر
گل بخشي جدايي ناپذير از هر جشن روز مادر است. گل هاي مورد علاقه روز مادر را براي مادر بفرستيد تا ميز او را آراسته کند يا در خانه اش لذت ببرد. براي يافتن شکوفه هايي که کاملاً براي مادر مناسب هستند، همه گل ها را بخريد.
مهم نيست که براي احترام به مادران زندگي خود چه کاري انجام مي دهيد، يک حرکت متفکرانه از قبل برنامه ريزي شده تا حد زيادي به شما کمک مي کند. گل هديه اي جاودانه است که هر زني دوست دارد. با يک تحويل ويژه، يک سورپرايز زيبا به ارمغان مي آوريد که روز را روشن مي کند و يک مرکز ماندگار براي ميز فراهم مي کند که براي هفته ها احساس گرما و مبهم بودن او را به همراه خواهد داشت. گل رز روز مادر سنتي ترين روش براي گفتن "دوستت دارم" است، اما از گل نرگس و لاله فصلي گرفته تا نيلوفر و گل ارکيده گرفته تا گل مرواريد و ادريسي، گل هاي رنگارنگ روز مادر بي شماري وجود دارد که کودکان مي توانند انتخاب کنند.

 


بهترين هداياي روز مادر را در CityGol بيابيد
در فروشگاه آنلاين سيتي گل ، ما طيف گسترده اي از هداياي روز مادر را ارائه مي دهيم که مناسب براي جشن گرفتن روز ويژه مادر هستند. مامان شيريني داره؟ او از تحويل شکلات ها و شيريني هاي روز مادر قدرداني خواهد کرد .
اغلب، بهترين هديه روز مادر، زمان است. وقت خود را با مادر بگذرانيد، شايد کارهايي را که بيشتر دوست داريد با هم انجام دهيد. چه خريد، پيک نيک يا رفتن به تعطيلات آخر هفته، وقت با شما چيزي است که مادر ممکن است بيشتر آرزو کند. خاطرات را به اشتراک بگذاريد، برنامه ريزي کنيد و گفتگوهاي واقعي داشته باشيد. وقتي به آن دست مي يابيد، زمان تنها چيزي است که ما داريم. با مامان بهترين استفاده را ببريد. 
 
مهم نيست که چگونه روز مادر را جشن مي گيريد، اين فکر است که اهميت دارد. مطمئن شويد که او متوجه مي شود که چقدر او را دوست داريد و از او قدرداني مي کنيد!
در حال حاضر خريد گل رز جاودان يکي از محبوب ترين گل هاي موجود در تمام گل فروشي ها مي باشد که عمر بالاي آن باعث شده تا جذابين اين گل چندين برابر بشود. که مناسب براي هديه خاص جشن روز مادر ميباشد.

 

نکات روز مادر 1401: نکاتي براي ارسال گل

 
با نزديک شدن به روز مادر ، ما يک نکته براي اطمينان از بهترين روز براي همه داريم: گل هاي خود را زودتر تحويل دهيد و مامان شکوفه دادن آنها را تماشا خواهد کرد! با تحويل گل هاي خود در روز چهارشنبه يا پنجشنبه، گل هاي مامان تا روز مادر شکوفا مي شوند. نگاهي به اين گل ها بيندازيد که هر روز متحول مي شوند!

 



روز اول:
اولين روزي که جعبه مي رسد بسيار هيجان انگيز است. گل هاي مامان در جوانه هاي جزئي و شکوفه خواهند بود. گل رزها تا زماني که توسط آب هيدراته شوند کمي در بسته خواهند بود. نيلوفرها در جوانه مي آيند و به آرامي در طول هفته شکوفا مي شوند.
روز دوم:
در روز دوم، گل هاي مامان زيبايي هاي شکوفه مي دهند. گل هايي مانند نيلوفر و نرگس يکي يکي شروع به باز شدن مي کنند در حالي که گل هاي رز و لاله به نظر مي رسند که در حال شل شدن و بزرگ شدن هستند.
روز سوم:
در روز سوم، مامان شکوفه هاي زيادي خواهد داشت که فقط چند جوانه مانده است! اين روز همچنين روز خوبي براي بررسي آب و غذاي گياهي خود است تا مطمئن شويد که شکوفه ها راضي هستند!
روز چهارم و پنجم:
در روز چهارم يا پنجم، دسته گل شما پر و زيبا مي شود. در روز مادر، مادر با خريد دسته گل زيبايش از روز عالي خود لذت خواهد برد.
منبع : https://www.itna.ir/news/69661/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

https://justpaste.it/7pjkl
https://www.atlasobscura.com/users/marriotkeziah3
https://trello.com/u/marriotkeziah3
https://www.diigo.com/user/marriotkeziah3
https://www.blogtalkradio.com/marriotkeziah3
https://gitlab.com/MarriotKeziah3
https://www.viki.com/users/marriotkeziah31_796/about
https://visual.ly/users/marriotkeziah3/portfolio
http://www.wikidot.com/user:info/marriotkeziah3
https://infogram.com/untitled-chart-1ho16vodo8qe84n?live
https://slides.com/marriotkeziah3
دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 168 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:17

چگونه در شرط بندى فوتبال برنده باشيم؟

شرط بندي و يا پيش بيني فوتبال که از بهترين و پر طرفدارترين بازي هاي وبسايت هاي شرط بندي هستند، داراي استراتژي هايي مي باشد که با يادگيري آن ميتوان احتمال پيروزي خود را زياد کنيم. هر چند در صورتي که همه ترفندهاي شرط بندي فوتبال را هم بدانيم باز نميتوانيم به طور قاطع بگوييم که برنده هميشگي هستيم، چون قسمت زيادي از پيش بيني به شانس شما بستگي دارد.

شما وقتي که به طور زنده يا لايو به تماشاي مسابقات فوتبال مي نشينيد، تحليل و آناليز بهتري نسبت به پيش بيني پيش از بازي انجام خواهيد داد؛ زيرا در طول بازي شما مي توانيد از عملکرد تيم ها و شيوه بازيکن ها آگاه شده و پيش بيني بهتري داشته باشيد. همچنين شما در پيش بيني زنده ميتوانيد از ضرايت بهتري بهره ببريد؛ زيرا ضرايب در طول پيش بيني در حال تغيير مي باشد و نوسان حاصل کمک زيادي به سود نهايي شما مي کند.

چطور مي توانيم در شرط بندي فوتبال پيروز باشيم ؟

قطعا چيزي که مشخص است اين مي باشد که دليل اصلي موفقيت در شرط بندي مسابقات فوتبال، پيش بيني درست نتايج است. اگر دقت کرده باشيد، در سايت هاي پيش بيني و شرط بندي معتبر، بيش از ??? شرايط مختلف براي پيش بيني مسابقات فوتبال ارائه شده است. که عموما کاربران برد و باخت و تعداد گل ها را پيش بيني مي کنند.

کاربران حرفه اي که نتايج را به درستي پيش بيني مي کنند در واقع تحليلگران دقيق بازي هاي فوتبال هستند. شما به اين منظور لازم است که بازي ها فوتبال را با دقت بيش تري مشاهده کنيد و عملکرد تيم ها، بازيکن ها و مربي ها را در تقابل با تيم ها مختلف و شرايط متفاوت به خوبي آناليز کرده و بسنجيد. به اين شکل مي توانيد از اين اطلاعات براي شرط بندي بر روي شرايط مختلف استفاده کنيد. و نتايج را به صورت دقيق و درست پيش بيني کنيد. چرا که مشخصا نتايج بازي در اکثر موارد وابسته به قابليت و عملکرد تيم ها مي باشد.

دليل برتري پيش بيني زنده نسبت به پيش بيني قبل از بازي

علت برتري پيش بيني زنده نسبت به پيش بيني پيش از بازي اين است که در اين حالت شما اين امکان را داريد که بخشي از بازي ها را به صورت زنده مشاهده کنيد و روند و شرايط بازي ها را به همراه عملکرد تيم ها با توجه به اتفاقات به خوبي بسنجيد. و يک تحليل و آناليز دقيق تر نسبت به بازي داشته باشيد. و به اين شکل مشخصا مي توانيد نتيجه بازي را به صورت دقيق و درست تري پيش بيني کنيد. و نتايج بهتري دريافت نماييد.

همچنين در پيش بيني زنده از آن جايي که ضرايب دائما با توجه به روند و شرايط بازي تغيير مي کنند. شما با کمي دقت و بررسي مي توانيد بهترين زمان را براي ثبت شرط خود انتخاب کنيد.

 

پيروزي در شرط بندي فوتبال با عملکرد صحيح

به طور کلي براي برنده شدن در پيش بيني فوتبال بايد اطلاعات کاملي از فوتبال و شيوه هاي بازي آن داشته باشيد. عملکرد درست در پيش بيني فوتبال نقش بسزايي در احتمال موفقيت دارد. بنابراين براي موفقيت در مرحله اول بايد سايت هايي را انتخاب کنيد که داراي امکانات پيش بيني بيشتري باشد و امکان پيش بيني زنده و معرفي تيم هاي فوتبال و ليگ ها را داشته باشد.

چطور در شرط بندي فوتبال برنده حداکثر سود شويم؟

تا اين جاي مقاله راجع به اين که چگونه هميشه در شرط بندي فوتبال برنده شويم توضيح داديم. در اين بخش قصد داريم راجع به اين که چگونه در شرط بندي فوتبال برنده بيشترين سود ها باشيم صحبت کنيم. که خب مشخصا اين امر نيز يکي از مهم ترين اهداف کاربراني است که به دنبال کسب در آمد از طريق شرط بندي مي باشند. به اين منظور لازم است که راجع به دو مورد پر اهميت اطلاعات کافي داشته باشيد و از آن ها به بهترين شکل براي شرط بندي هاي موفق و پر سود استفاده کنيد:

  • مورد اولي که قصد داريم به آن اشاره داشته باشيم، به کار گيري روش هاي مختلف شرط بندي بر روي مسابقات فوتبال است. که شامل شرط بندي تکي، ميکس و سيستمي مي باشد. شما بايد با کاربرد و عملکرد هر يک از اين روش ها به خوبي آشنايي داشته باشيد تا بتوانيد در شرايط مختلف از بهترين گزينه براي دريافت بهترين نتيجه استفاده کنيد.
  • مورد بعدي، در پاسخ به سوال ” چگونه در شرط بندي فوتبال برنده بيش ترين سود باشيم” توجه به استراتژي شرط بندي فوتبال است. در واقع کاربران حرفه اي همواره براي موفقيت در شرط بندي از استراتژي هاي مختلفي استفاده مي کنند. که به اين منظور شما بايد استراتژي هاي مختلفي بلد باشيد و با کاربرد آن ها اشنايي داشته باشيد. تا بتوانيد از بهترين روش براي ثبت شرط بندي استفاده کنيد.

سايت شرط بندي معتبر قدم اول براي اينکه چگونه در شرط بندي فوتبال برنده باشيم؟

کاربراني که قصد فعاليت در سايت‌ هاي شرط‌ بندي به‌ خصوص در قسمت پيش‌ بيني بازي‌ هاي فوتبال را دارند بايد آموزش‌ هاي لازم در اين زمينه را ديده باشند تا بتوانند به‌ راحتي بازي کنند و سود بدست بياورند. علاوه بر اين بايد حتما سايت مناسبي را انتخاب کنند تا سود کنند که به همين دليل ما سايت‌ چيتا بت را به شما پيشنهاد مي کنيم.

در سايت چيتا بت افزون بر پيش‌ بيني بازي‌ هاي ورزشي مثل فوتبال، بازي‌ هاي ديگر مثل واليبال، بسکتبال و … هم انجام مي‌ شود. افرادي که در اين سايت‌ پيش بيني اين بازي‌ ها را انجام مي‌ دهند بسيار حرفه‌ اي هستند. کاربران حرفه‌ اي اين سايت از بونوس ها و امکانات ديگر اين سايت استفاده مي‌ کنند تا بتوانند درآمد خود را افزايش بدهند. اين سايت به دليل ارائه عالي ترين امکانات توانسته نظر کاربران حرفه اي را به خود جذب کند و انتخاب اين سايت ها را در اولويت شان قرار مي دهند.

 

شناسايي کامل تيمي که روي آن شرط بندي مي کنيد

براي داشتن يک پيش بيني خوب روي فوتبال بايد کاربران تيم‌ هاي فوتبال را به خوبي آناليز کنند. براي موفق بودن در پيش‌ بيني فوتبال بايد اطلاعاتتان از آن تيمي که روي آن شرط مي‌ بنديد بالا باشد تا بتوانيد بهترين شرط را انجام بدهيد و مهم تر از همه اين است که روي تيم مورد علاقه خود شرط‌ بندي انجام ندهيد زيرا به دليل علاقه و طرفداري تيم مورد نظرتان نمي‌ توانيد درست شرط ببنديد ممکن است تيم شما در بازي‌ هاي مختلف ببازد و شما به خاطر تعصبي که روي آن تيم داريد شرط‌ بندي کنيد و پول خود را از دست بدهيد.

بيشتر: https://cheetabetfarsi.com/

دقت به آمار و ارقام تيم ها در بازي هاي پيشين

قبل از انجام شرط بندي بر روي يک تيم فوتبال حتما بازي هاي قبلي آن را بررسي کنيد و آمار برد و باخت و افتخارات تيم را بدست آوريد. به عنوان مثال با بررسي تيم هاي سوئدي مي فهميد که بهترين تيم در ليگ دسته‌ اول سوئد که کاربران مي‌ توانند بر روي آن شرط‌ بندي‌ هاي مطمئني انجام بدهند، تيم مالمو مي‌ باشد. تيم مالمو به دليل اين‌ که عنوان قهرمان برتر ليگ را به دست آورده است مي تواند پيشنهاد خوبي براي شرط بندي باشد.

مالمو توانست تا هفتاد درصد مسابقات خود را در فصل قبلي برنده شود و فقط در سي بازي توانست شصت امتياز کسب کند و با ميانگين دو امتياز در هر بازي آماري فوق‌ العاده براي خودش رقم زده‌ است. با توجه به بررسي‌ ها و تحقيق‌ هايي که انجام‌ شده است پيشنهاد براي اين‌ که بهترين شرط‌ بندي داشته باشد به روي تيم مالمو مي‌ باشد که به‌ عنوان اولين تيم برتر ليگ سوئد است. تيم بعدي‌ که مي‌ توانيد روي آن شرط‌ بندي پر سودي را انجام بدهيد تيم ماهاربي مي‌ باشد که در فصل‌ هاي قبلي آمار خوبي را از خود به‌ جاي گذاشته‌ است.

چطور در شرط بندي فوتبال برنده هميشگي باشيم؟

در اين مطلب مي آموزيم که چگونه در شرط بندي فوتبال برنده هميشگي باشيم. شرط بندي کردن از دوران بسيار دور، يکي از سرگرمي هاي بزرگسالان بوده است. همچنين بسياري از افراد از همين طريق امرار معاش مي کنند. اگر در شرط بندي روي فاکتور شانس تکيه نکنيد و حوصله کافي براي يادگيري داشته باشيد، خواهيد ديد که هميشه مي توانيد برنده باشيد. در ادامه بيشتر صحبت مي کنيم.

راز برنده شدن در شرط بندي فوتبال چيست؟

اول از همه چيز، بايد بگوييم که شما نمي توانيد خود به خود يک بت باز حرفه اي شويد. شما بايد اصول را بدانيد. اصول هميشه ساده هستند، اما افراد فکر مي کنند باز چيزهاي بسيار پيچيده اي رو به رو هستند. برخي شروع نکرده نااميد مي شوند. برخي هم به علت اشتباهات مکرر از شرط بندي کردن نااميد مي شوند. آنچه که بايد بدانيد اين است که مانند تمام کارهاي ديگر شرط بندي هم به مرور آسان مي شود.

 

شما نبايد به حرف هاي پيچيده قماربازها معروف گوش کنيد. شما نبايد با ديدن يک سري استراتژي هاي پيچيده نااميد شويد. شما بايد بدانيد که هميشه اصول ساده باعث برنده شدن شما مي شوند. اين اصول شناخت کافي از حوزه شرط بندي مورد نظرتان مي باشد. چه در ورزش و چه در کازينو آنلاين، شما اول بايد بدانيد که در کدام رشته و کدام بازي بهتر عمل مي کنيد.

به کدام رشته ورزشي علاقه داريد؟

در شرط بندي ورزشي، شما اول بايد علاقه خود را پيدا کنيد. آيا به فوتبال علاقه داريد؟ به واليبال يا بوکس؟ اشکالي ندارد. شما مي توانيد در تمام اين رشته ها شرط بندي کنيد. اما اگر در رشته اي شرط ببنديد که اطلاعاتي درباره آن نداريد و اخبار آن را دنبال نمي کنيد، نبايد انتظار داشته باشيد که برنده شويد. بنابراين اول از همه درمورد رشته مورد علاقه خود اطلاعات کافي داشته و هميشه بروز باشيد.

اهميت داشتن اطلاعات بروز در شرط بندي فوتبال

شما بايد از نقل و انتقالات بازيکنان يا وضعيت و سابقه ورزشکاران مورد علاقه تان با خبر باشيد. اينگونه هميشه خواهيد دانست که هر ورزشکار در يک بازي چگونه عمل خواهد کرد. دنبال کردن اخبار شرط بندي و خواندن مقالات تحليلگران در رشته هاي مختلف هم کمک بسيار زيادي به شما مي کند. فکر مي کنيد مشاوران شرط بندي چه مي کنند؟ آنها هم همين اخبار و رويدادها را آناليز مي کنند.

شرط بندي ميکس بهتر است يا سيستمي؟

در آموزش شرط‌ بندي فوتبال ميکس حداقل کاربر مي تواند دو انتخاب داشته باشد و هيچ محدوديتي براي حداکثر تعداد انتخاب وجود ندارد. اين نوع شرط‌ بندي براي پيش‌ بيني نتايج مسابقات فوتبال بسيار ساده مي‌ باشد و ضريب شرط ميکس از حاصل‌ ضرب تک‌ تک انتخاب‌ هاي به دست مي آيد. در شرط‌ بندي سيستمي کاربر با توجه به نوع انتخاب سيستم اجازه خطا دارد بطور مثال در شرط ?/? به شما اجازه يک خطا داده مي‌ شود.

بيشتر: بت فوروارد بتفوروارد http://betsforward.com

شما در صورتي برنده پيش بيني سيستمي خواهيد شد که پيش‌ بيني شما حداقل در دو مورد از سه مورد صحيح باشد و اين‌ گونه مي توانيد سود حاصل از انتخاب‌ هاي خود را در حساب کاربري مشاهده کنيد. البته به اين نکته نيز توجه کنيد که اگر تمام ميکس ها درست باشد برنده مبلغ بيشتري خواهيد بود. پس مي توان گفت که شرط بندي ميکس بهتر است چون ضريب هاي بالاتري را به کاربران ارائه مي کند اما بايد توجه کنيد که ريسک اين روش بسيار زياد است. کاربران بايد بدانند که با استفاده از فرم پيش بيني فوتبال مي توانند اين ريسک را هم کمتر کنند.

 

ربات پيش بيني فوتبال

ربات هاي مي توانند در پيش بيني فوتبال بهترين استراتژي را در اختيار کاربران قرار دهند و کاربراني که از اين ربات استفاده مي نمايند تمرين خوبي براي يادگيري استراتژي هاي متنوع مي باشد.

کاربران پيش بيني فوتبال مي توانند با دانلود اين ربات ها احتمال برد خود را افزايش دهند؛ زيرا گاهي اين ربات ها بجاي کاربران پيش بيني مي کنند و در اکثر مواقع پيش بيني هاي خوبي دارند. ربات ها در کنار تجربه و مهارت کاربران احتمال برد را بيشتر مي کند.

دستيار جديد صوتي مايکرو سافت کمک زيادي در شرط بندي هاي ورزشي شما مي کند؛ زيرا اين سيستم تعداد گل ها و برد و باخت را در کنار شرايط آب و هوايي منطقه بازي در نظر مي گيرد و کمک زيادي به شما مي کند؛ اما به طور کلي اين نرم افزارها هرگز به طور قطعي نمي توانند موفقيت کسب کنند. بنابراين کابران بايد خود با مهارت و زيرکي به پيش بيني فوتبال بپردازند.

نحوه تنظيم فرم شرط بندي فوتبال

حالا نوبت مي رسد به تنظيم يک فرم شرط بندي. شما مي توانيد يک شرط بندي تکي داشته باشيد يا اينکه بر روي چند بازي به طور همزمان شرط بندي کنيد. در فرم هاي ترکيبي، ضريب ها در هم جمع شده و مبلغ بالاتري برنده مي شويد اما يک اشکال هم دارد. تمام شرط هاي شما بايد موفقيت آميز باشند. اگر حتي يک بازي خراب شود، تمام فرم شما از دست مي رود.

سوالات متداول

چگونه در شرط بندي فوتبال برنده برد تضميني باشيم؟

هيچ گاه نمي توان شاهد برد تضميني و صد در صدي در تمامي موارد بود. اما مي توان ميزان برد ها را بسيار افزايش داد.

بهترين استراتژي براي موفقيت در شرط بندي فوتبال چيست؟

هر يک از استراتژي ها، در شرايط مختلف کاربرد دارند. که شما به اين منظور بايد با استراتژي هاي مختلف و کاربرد هاي آن ها آشنايي داشته باشيد.

بهترين روش براي ثبت شرط بندي کدام است؟

به طور کلي شرط بندي ميکس بيش ترين سود را براي شما به همراه دارد ولي همواره بهترين گزينه نيست.

بهترين سايت شرط بندي فوتبال کدام است؟

پيشنهاد ما به شما، سايت شرط بندي چيتا بت است.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 17 شهريور 1401 ساعت: 11:08

تگ کنونيکال ( Canonical Tag) چيست؟

"تگ کنونيکال" يک عنصر HTML است که در هدر يک وب سايت استفاده مي شود و به يک URL متعارف از طريق rel="canonical" اشاره مي کند.

 

"Canonical" در اين مورد به معناي URL اصلي است. تگ متعارف به موتورهاي جستجو کمک مي کند تا URL ها را به روشي معني دار فهرست بندي کنند.

 وب مسترها و سئوکاران با کمک تگ هاي متعارف از محتواي تکراري جلوگيري مي کنند. به پيوند درج شده پيوند متعارف نيز گفته مي شود. SEO ها اغلب به عناصر HTML به سادگي به عنوان "متعارف" اشاره مي کنند.

 

پس زمينه canonical tag

 

گوگل از سال 2009 از عنصر rel=canonical پشتيباني کرده است. گوگل در اين مورد تنها نبود؛ مايکروسافت و ياهو و mahdi najjari نيز موافقت کردند که از اين تگ HTML پشتيباني کنند. از آن زمان، مديران وب‌سايت‌ها مي‌توانند موارد تکراري را با يک لينک در کد منبع موتورهاي جستجو علامت‌گذاري کنند. سپس فقط مي توانيد منبع اصلي را فهرست کنيد و "کپي" را ناديده بگيريد.

 

از يک طرف، معرفي canonical و استفاده از اين تگ باعث شد تا مديران وب سايت ها از محتواي تکراري خودداري کنند. از سوي ديگر، گوگل و شرکت نيز از آن بهره مند شده اند.

 زيرا کار خزنده ها و ربات ها منابع مالي و زماني زيادي را مي بلعد. موتورهاي جستجو با کمک تگ‌هايي که به‌طور معقول تنظيم شده‌اند، مي‌توانند در بودجه خزيدن و در نتيجه پول صرفه‌جويي کنند.

 

ايده پشت برچسب ساده است: اگر دو وب سايت تکراري وجود داشته باشد، برچسب تعيين مي کند که کدام يک به عنوان "اصل" و کدام به عنوان "کپي" علامت گذاري شده است.

منبع اصلي از طريق پيوند متعارف ارجاع داده مي شود. به عنوان يک قاعده، موتورهاي جستجو به اين اطلاعيه پايبند هستند. با اين حال، اين بدان معنا نيست که وب سايت ارجاع دهنده از فهرست حذف شده است.

 

به اين ترتيب تگ canonical يکپارچه مي شود

پياده سازي در وب سايت HTML:

 

تگ کنونيکتال قبل از بسته شدن </head> در هدر سند HTML درج مي شود. يک مثال:

 

صفحه https://www.seite.de/dieeine/ داراي محتوايي مشابه https://www.seite.de/dieandere/ است. براي جلوگيري از محتواي تکراري، پيوند متعارف زير به /diandere/ اضافه مي شود:

 

<link rel="canonical" href="https://www.seite.de/dieine/"/>

 

صرف نظر از اينکه از URL هاي نسبي يا مطلق در سراسر سايت استفاده مي شود.

 

 

جاسازي در يک سند PDF:

 

يک canonical همچنين مي تواند براي فايل هاي PDF يا ساير منابع مشابه تنظيم شود. در اين حالت پياده سازي در هدر نيز صورت مي گيرد. با اين حال، اين يک يادداشت از سرور در "هدر http" است که وقتي يک مشتري به منبع دسترسي پيدا مي کند، برچسب متعارف را نمايش مي دهد. روز معمولاً به اين صورت است:

 

پيوند: <http://www.seite.de/dieine.pdf>؛ rel = "متعارف"

 

توجه: بسياري از CMS ها مانند وردپرس پلاگين هايي را ارائه مي دهند که با آنها canonical ها به طور خودکار تنظيم مي شوند. مداخله مستقيم در کد منبع ديگر ضروري نيست.

 

 

استفاده هاي احتمالي براي برچسب

 

            صفحه بندي: با کمک ويژگي هاي rel="next" و rel="prev، اپراتورهاي وب سايت مي توانند چندين زيرصفحه از يک دسته بندي را صفحه بندي کنند.

 اين بدان معني است که صفحات به عنوان يک دنباله منطقي براي گوگل و ساير موتورهاي جستجو علامت گذاري مي شوند. در اين مورد، توصيه مي‌شود که هر صفحه صفحه‌بندي شده را به صورت متعارف به سمت خود نشانه بگيريد.

            hreflang: تگ hreflang براي نشان دادن به موتورهاي جستجو استفاده مي شود که نسخه ترجمه شده براي يک زبان يا کشور خاص در دسترس است. با اين کمک، موتورهاي جستجو به راحتي مي توانند نوع صفحه مناسب را براي منطقه/زبان مورد نظر شناسايي و نمايش دهند.

 با کمک canonical، صفحه اي که با hreflang مشخص شده است به خود اشاره مي کند.

            AMP: صفحات موبايل شتاب داده شده مي توانند با استفاده همزمان از وب سايت هاي "متعارف" محتواي تکراري ايجاد کنند.

براي جلوگيري از اين امر، يک کانونيکال روي يک AMP تنظيم شده است که به نسخه دسکتاپ اشاره دارد. اگر نسخه دسکتاپ وجود نداشته باشد و وب‌سايت تلفن همراه فقط به عنوان يک صفحه تلفن همراه تسريع شده وجود داشته باشد، canonical به خود AMP اشاره مي‌کند، براي مثال به اين صورت: <link rel="canonical" href="https://www.seite.de /amp -version.html .

            جلوگيري از محتواي تکراري در سنديکاي محتوا: اگر محتواي يک وب‌سايت، مانند بيانيه‌هاي مطبوعاتي، کپي شده و در وب‌سايت‌هاي مختلف منتشر شود، مي‌توان از طريق canonical به منبع اصلي اشاره کرد.

 

https://cutt.ly/qXzZroF

https://is.is/tEIC4v

اشتباهات رايج تگ کنونيکال

 

عملکرد برچسب به همان اندازه ساده است که خطاهاي مرتبط با استفاده از آن مي تواند متفاوت باشد.

 

  • استفاده از canonical در <body>: اگر تگ در آنجا استفاده شود، تاثيري ندارد و توسط گوگل ناديده گرفته مي شود.
  • نکات متعارف به صفحه اول در صفحه بندي: در اين حالت تمام صفحات صفحه بندي شده ناديده گرفته مي شوند و به گوگل گفته مي شود که صفحات صفحه بندي شده تکراري هستند که اين درست نيست.
  • URL هاي نسبي استفاده مي شوند: استاندارد فقط با URL هاي مطلق به طور قابل اعتماد کار مي کند. در غير اين صورت، موتور جستجو نمي داند که متعارف سازي به کدام دامنه اشاره دارد.

 

 

            پيوند متعارف به صفحه دسته بندي اشاره مي کند که خطاي 404 را برمي گرداند: Canonicals فقط بايد به URL هاي قابل دسترسي پيوند داده شود.

            پروتکل متفاوتي در تگ نسبت به پروتکل صفحه متعارف مشخص شده است: اين خطا براي مثال زماني رخ مي دهد که تگ به جاي https به URL با http اشاره مي کند.

 

تگ Canonical يا Noindex؟

 

تگ canonical مي تواند براي رفع مشکلات محتواي تکراري استفاده شود. همين امر در مورد تگ noindex نيز صدق مي کند.

با اين حال، در حالي که يک متعارف نشان مي‌دهد که يک صفحه اصلي با همان محتوا وجود دارد و موتورهاي جستجو هنوز مي‌توانند «کپي» را ايندکس کنند، تگ noindex دستور مي‌دهد که صفحه بازديد شده در فهرست قرار نگيرد.

 

روش استفاده از Canonical

 

اين برچسب ها که در سال 2009 معرفي شدند، عمدتاً به رفع مشکلات محتواي تکراري کمک مي کنند. اينها مي توانند به سرعت در فروشگاه هاي آنلاين يا CMS مانند وردپرس ايجاد شوند. به عنوان مثال، بسياري از سيستم‌هاي فروشگاهي هنگام فيلتر کردن نتايج با شناسه‌ها کار مي‌کنند که مي‌توانند توسط موتورهاي جستجو نمايه شوند.

 نتيجه گاهي اوقات چندين ده يا حتي صدها URL است که تقريباً محتواي مشابهي را ارائه مي دهند. تنها با يک برچسب، همه اين URL ها را مي توان به يک منبع اصلي رديابي کرد.

 

زماني که محصولات در دسته‌هاي مختلف در فروشگاه‌ها فهرست مي‌شوند، محتواي تکراري نيز ممکن است رخ دهد. به عنوان مثال، اين امکان وجود دارد که يک ژاکت سبز در فهرست کت /winter jackets و همچنين در فهرست jackets / مردان فهرست شود.

 در اين مورد، اپراتورهاي فروشگاه بايد تصميم بگيرند که کدام URL و کدام زيردايرکتوري بايد در نهايت متعارف باشد. با اين حال، بسياري از سيستم‌هاي فروشگاهي از راه‌حل ساده‌تري استفاده مي‌کنند و نشاني‌هاي اينترنتي محصول را مستقيماً به ريشه دامنه متصل مي‌کنند، بدون اينکه فهرست‌هاي فرعي را در بين آنها فهرست کنند.

 

در اصل، لينک آب درون يک صفحه نيز مي تواند با URL متعارف بهينه شود. اگر پيوندي به صفحه اي با محتواي تکراري منتهي شود، قدرت پيوند را به صفحه متعارف منتقل مي کند. به اين ترتيب، مي توان رتبه هاي بهتري براي "صفحه اصلي" مربوطه به دست آورد.

 

اين مزيت مدتي است که به عنوان بخشي از تکنيک هاي SEO BlackHat استفاده مي شود. اما گوگل معمولاً اين تلاش‌ها براي دستکاري را خيلي سريع تشخيص مي‌دهد و URLهاي مربوطه را با ضررهاي رتبه‌بندي جريمه مي‌کند.

 

 

https://logopond.com/LacyRaley2/profile/562427/?filter=&page=

https://cplusplus.com/user/LacyRaley2/

https://8tracks.com/lacyraley2

https://www.intensedebate.com/people/LacyRaley2d

https://www.authorstream.com/LacyRaley2/

https://www.f6s.com/lacy-raley

https://letterboxd.com/lacyraley2/

https://www.openleaing.com/u/lacyraley-rfo3q9/

https://www.bitsdujour.com/profiles/f36qf7

https://www.tetongravity.com/community/profile/LacyRaley2/

https://www.zillow.com/profile/LacyRaley2

https://list.ly/lacyraley2/lists

https://qiita.com/LacyRaley2

http://qooh.me/LacyRaley2

https://www.divephotoguide.com/user/LacyRaley2

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:20

بررسي دستگاه قهوه ساز دلونگي EC685

اگر تهيه اسپرسو به درستي انجام شود، لذت نوشيدن آن بيشتر مي شود و اگر خوب انجام نشود، مي تواند طعم نوشيدني را بسيار بد کند. بهترين راه براي تهيه يک فنجان اسپرسو خوشمزه، استفاده از دستگاه اسپرسوساز است. اين محصول کارآمد را مي توان در منزل، محل کار يا کافي شاپ ها استفاده کرد.

توان مصرفي آن 1350 وات است.

مي توانيد کاپوچينو درست کنيد.

يک مخزن شفاف بزرگ در پشت دستگاه وجود دارد.

ارتفاع شيشه قابل تغيير است.

سيني قطره دارد

مي تواند کف شير توليد کند.

مناسب براي پودر قهوه و کيسه

قابليت گرم کردن شير و توليد آب جوش را دارد.

داراي 3 فيلتر مختلف و تمپر قهوه.

فشار بخار 15 بار است.

قابليت کنترل فشار آب را دارد.

با اين دستگاه مي توانيد غلظت قهوه را تنظيم کنيد.

به طور خودکار قابل شستشو است.

يک نشانگر براي اعلام زمان رسوب زدايي وجود دارد.

قابليت گرم کردن شيشه ها را دارد.

از سيستم خود پرايمينگ به خوبي استفاده مي کند.

نقد و بررسي دستگاه اسپرسوساز دلونگي EC685

بدنه اين دستگاه تماما از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که علاوه بر زيبايي بسيار مستحکم مي باشد. بدنه دستگاه تحت تاثير گرما و بخار قرار نمي گيرد و مي تواند سال ها براي شما کار کند. خاصيت ضد زنگ اين دستگاه شستشوي آن را آسان کرده و زنگ نخواهد زد.

انتخاب از بين رنگ هاي مشکي، قرمز و استيل در اين دستگاه دشوار خواهد بود زيرا هر سه رنگ زيبا هستند. اين اسپرسوساز بسيار ظريف ساخته شده و براي استفاده در فضاهاي باريک و فضاهاي کوچک مناسب است. وزن دستگاه 4 کيلوگرم و تقريبا سنگين است، فکر نمي کنيد بتوانيد مدام آن را تکان دهيد.

در پشت دستگاه يک مخزن بزرگ آب با ظرفيت 1.1 ليتر تعبيه شده که از پلاستيک شفاف ساخته شده است تا بتوانيد حجم کامل آب را مشاهده کنيد. در آن انتها، دو مغازه مجزا وجود دارد، يکي براي اسپرسو و ديگري براي تهيه قهوه. مخزن داراي نشانگر سطح آب به گونه اي طراحي شده است که به راحتي از دستگاه جدا شده و محتويات آن تخليه مي شود. قيمت دستگاه اسپرسو ساز دلونگي 850

اسپرسوساز دلونگي مدل BCO320 - کالا بازرگان

اسپرسوساز دلونگي مدل BCO421 - قيمت دلونگي 421 - کالابازرگان

اسپرسوساز دلونگي مدل BCO431 - قيمت دلونگي 431 - کالابازرگان

اسپرسوساز دلونگي مدل EC850M - قيمت دلونگي 850 - کالابازرگان

اسپرسوساز دلونگي مدل EC9 - کالا بازرگان

 

منبع : کالا بازرگان

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11262342

https://independent.academia.edu/rayaayers8

http://edu.fudanedu.uk/user/farmerariah3/

http://fudanedu.uk/user/farmerariah3/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FarmerAriah3

http://ict-edu.uk/user/farmerariah3/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5cc2b985-4794-4002-bdd5-8f2bf47d06d2

http://entrance-exam.net/forum/members/farmerariah3.html

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://kalabazargan.com

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:FarmerAriah3

https://www.pubpub.org/user/farmer-ariah

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://kalabazargan.com

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 167 تاريخ : جمعه 4 شهريور 1401 ساعت: 13:08

خريد درب ليزري فلزي

 

توجه کنيد که بعضي اوقات پيش آمده که شما هم ويلاهايي را با انواع درب‌‌‌‌هاي مختلف فرفورژه و ساده ديده ايد.

يکي از زيباترين  و بهترين ويژگي درب ليزري فلزي اين است که شما ميتوانيد آن را تعويض کنيد.

ممکن است که بعد از گذشت چندين سال  درب منزل يا شرکت شما زيبايي و نماي اوليه خود را از دست بدهد.

و به همين خاطرهم شما مشتاق به خريد مدل‌‌‌‌هاي جديدي از اين سبک از درب ها باشيد.

با اين توضيحات بهترين کاري که ميتوانيد انجام دهيد اين است.

که اين کار را از طريق يک نمايندگي خبره در اين زمينه انجام دهيد و درب خود را به روز کنيد.

نمايندگي‌‌‌‌هاي مختلفي که در صنف اين نوع درب ها و به ويژه درب برش ليزري آهني فعاليت مي‌کنند.

به شما اين امکان را مي دهند که هر آنچه که نياز داريد را در يک پکيج بسيار مناسب وخوب داشته باشيد.

با خريد از يک نمايندگي معتبر و کارشناسي خوب، مشکلات خود را در اين زمينه حل کنيد.

 

خريد اينترنتي حفاظ درب آکاردئوني

 

براي خريد اينترنتي درب آکاردئوني  بعد از ديدن ليست قيمت حفاظ درب آکاردئوني و مشاهده نمونه کارهاي ما و مطمئن شدن از کيفيت و خدمات پس از فروش صنايع آهن ايرانيان با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشيد.

 

مرحله بعد از تماس شما ارسال کارشناسان فني آهن ايرانيان ما هستند که در سريعترين زمان ممکن  در محل شما حاضر مي شوند و بهترين حفاظ درب ضد سرقت را براي مکان مورد نصب شما معرفي مي کنند .

 

مرحله بعدي ارسال کارشناس فني شما درب مورد نظر خود را انتخاب کرده ايد و کارشناسان فروش ما پيش فاکتور شما را صادر خواهند کرد که شما پس از پرداخت بيعانه مي توانيد منتظر پروسه ساخت حفاظ درب خود باشيد.

شما مي توانيد پس از ساخته شدن محصول مورد نظر نصب آن را به دست متخصصين ما بسپاريد به اين دليل پروسه نصب نرده آکاردئوني نياز به دقت بالايي دارد.

هماهنگي حفاظ پنجره با بقيه قسمت هاي مختلف ساختمان

 

نصب کردن تجهيزات در قسمت هاي گوناگون يک فضاي مسکوني و اداري تاثيربسيار زيادي در زيبايي آن فضا خواهد داشت. اين يکي از نکته هايي مي باشد که در هنگام خريد و گرفتن قيمت حفاظ پنجره بايد به آن توجه کنيد. اگر بقيه ساختمان حالت کلاسيک و سنتي  دارد، سعي کنيد امنيت را در همان چارچوب ذهني قرار دهيد. اما اگر ساختماني قرار است حس مدرني را القا کند ، انتخاب نرده پنجره شما نيز بايد همين کار را انجام دهد. توجه داشته باشيد که علاوه بر هماهنگي حفاظ با همه ساختمان، دو قسمت وجود دارد که هماهنگي با آنها بسيار ضروري و مهم ميباشد :

 

هماهنگ بودن با نرده بالکن: اگر قراره حفاظي براي پنجره اي به سمت  بالکن (سقف) نصب شود، مطمئن شويد که حفاظ با نرده بالکن هم راستا باشد. بدون ترديد بهتر است اين دو جزء با هم نصب شوند، اما اگر اين امکان وجود ندارد ، تلاش کنيد تا حدي که امکان دارد آنها را با هم هماهنگ و ست کنيد.

 

هماهنگ بودن با نرده پله : نرده راه پله شبيه نرده بالکن به  اندازه حفاظ پنجره کاربردي ندارد اما باز هم بهتر است اين نرده ها با هم هماهنگ باشند. به عنوان مثال، اگر نرده يک خانه از جنس فرفورژه باشد، اولين گزينه اين است که حفاظ فرفورژه را در نظر بگيريد. ولي در صورتي که نرده ها ساده هستند، بهتر است در ابتداي انتخاب خود حفاظ هاي ساده را در نظر بگيريد.

نرده فلزي راه پله با قوطي چوبي

 

از حفاظ نرده فلزي راه پله با قوطي فلزي به عنوان يکي از خاص ترين و زيباترين نرده هاي راه پله مي توان نام برد که شايد با شنيدن اسم آن شما ياد خانه هاي روستايي سنتي بيفتيد که فوق العاده بانشاط و پر از طعم شيرين زندگي و پر از آرامش بودند. با نرده فرفورژه مي توانيد حس زيبايي وجود در طبيعت و روستاهاي سرسبز و پر از نشاط و آباداني را وارد منزل خود کنيد و با طرح هاي فوق العاده لوکس و فانتزي زيبايي که به صورت کاملا مدرن و شيک طراحي و ساخته اند، بيشترين لذت را ببريد.

نرده راه پله‌ دوبلکس گرد

 

نرده پله‌ پيچ بر اساس جنس ، فرم و کاربردهايي که دارد ، مي‌تواند انواع گوناگوني داشته باشد. پله از نظر فرم مي‌تواند به صورت پله‌ گرد با حالت‌هاي چرخش در پايين و بالا در جهت‌هاي متفاوت مورد استفاده قرار بگيرد. به خاطر زيباتر کردن ادارات و خانه ها ، در زمان گذشته در عمارات و قصرها از اين نوع حفاظ نرده پله‌ ها استفاده مي‌شد. پله‌‌هاي گرد دوبلکس فضاي کمتري را داخل خانه اشغال مي‌کنند و همين سبب ، اهميت بسيار خاصي در معماري داخل خانه پيدا کرده‌اند.

براي مشاوره با کارشناسان آهن ايرانيان  در تماس باشيد.

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/MistyDarcie3

 

https://www.pinterest.com/pin/1014998834744073361/

 

https://express.adobe.com/page/7Y4b3CdBd5y1r/

 

https://sites.google.com/d/1FimBhsD1-EJX5_0LeQSCnJfhpnEsRJm8/p/1B9dEoIsV9Uaw7JpsYL1hPNSLiAI-R9HL/edit

https://onlineproofing.home.blog/2022/08/14/ahaniranian/

 

https://mistydarcie3.tumblr.com/

 

https://myspace.com/mistydarcie3

 

https://disqus.com/by/mistydarcie3/about/

 

https://www.goodreads.com/user/show/154759409-misty-darcie

 

https://en.gravatar.com/mistydarcie3

 

https://www.ted.com/profiles/37450629

 

https://www.behance.net/mistydarcie

 

https://mistydarcie3.livejoual.com/profile

 

https://www.quora.com/profile/Misty-Darcie

 

https://issuu.com/mistydarcie3

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 14:15

مقايسه لامپ هاي ال اي دي SMD و COB

 

چراغ‌هاي ال‌اي‌دي در حال تبديل شدن به راه‌حلي براي نور هستند، زيرا افراد بيشتري از تطبيق پذيري و کارايي آنها استقبال مي‌کنند. اين چراغ هاي LED از نظر عملکرد و مصرف کارآمدتر هستند و آنها را به گزينه اي جذاب تبديل مي کند.

آنها در انواع مختلفي براي تسهيل و رفع نيازهاي مختلف وجود دارند. آنها هم از نظر ويژگي ها و هم از نظر کاربرد متفاوت هستند، به همين دليل است که با معرفي محصولات جديد به تکامل خود ادامه مي دهند.

دو نوع اصلي LED که بايد در نظر داشت COB و SMD هستند. آنها بيشتر در محصولات led مانند نوارهاي LED، چراغ هاي LED و دستگاه هايي که از LED استفاده مي کنند، استفاده مي شوند. براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد اين LED ها به موارد زير توجه کنيد.

COB چيست؟

 COB جديدترين تکنولوژي لامپ هاي ال اي دي است که با قرارگيري ? يا حتي تعداد بيشتري از ديودها در کنار يکديگر براي ايجاد يک منبع نوري استفاده مي کند اين نوع ال اي دي ها سيار جمع و جور ساخته شده اند به صورتي که فضايي بسيار کمي را در دستگاه اشغال مي کند.

COB براي ارائه نور چند جهته و استفاده در دستگاه ها مختلف به کار مي رود. اين نوع ال اي دي را ميتوان در دستگاه هاي مختلف از جمله دوربين ا، گوشي هاي هوشمند و چراغ قوه يافت.

فناوري COB

فناوري COB از بردهاي مدار چاپي (PCB) و تراشه‌هاي COB را براي ايجاد دستگاه‌هاي قابل اعتمادي که نوري با مصرف انرژي کم توليد مي‌کنند، استفاده مي‌کند. PCB در زيرلايه COB يافت مي شود که از آلومينيوم يا سراميک ساخته شده است.

تراشه هاي COB به دقت بر روي PCB به صورت موازي يا در آرايشي خاص بسته به PCB مرتب مي شوند.

مواد مختلف به کار رفته در زيرلايه به کارکرد بهتر LED ها کمک مي کند. به عنوان مثال، مواد سراميکي داراي عملکرد رساناي حرارتي است که تضمين مي کند چراغ هاي LED به طور موثر و با حفظ دماي مناسب، کار کنند.

 

منبع :

https://forok.shop

 

https://bit.ly/3AB2FJz

https://v.gd/PN0M9e

https://v.ht/RQD4M

 

https://cplusplus.com/user/TravisRoisin4/

https://8tracks.com/travisroisin4

https://www.authorstream.com/TravisRoisin4/

https://list.ly/travisroisin4/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/vEGGAK

https://letterboxd.com/TravisRoisin4/

 

 

https://www.pubpub.org/user/travi-roisin

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:TravisRoisin4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://forok.shop

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/TravisRoisin4

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/TravisRoisin4

https://tcgschool.edu.in/members/travisroisin4/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/TravisRoisin4

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2875743-melba-luna

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna511

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://forok.shop

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 3:47

خبرنامه